Bloodshed
Bloodshed to porywające połączenie elementów gier typu roguelite z grafiką w stylu retro i dynamiczną akcją niczym Survivors w pierwszej osobie. Staw czoła niekończącym się falom nieumarłych przeciwników, zbieraj punkty doświadczenia i ulepszaj swoje umiejętności oraz arsenał w bitwie o przetrwanie nocy. Nawet po śmierci nie tracisz ciężko zarobionej waluty, którą możesz wymienić na trwałe ulepszenia oraz zawartość do odblokowania, umożliwiając dalszy postęp i dodając głębi rozgrywce. Zmierz się z zagrożeniem ze strony złowrogiego Kultu, którego członkowie realizują niecny plan wskrzeszenia pradawnego bóstwa, aby ziścić apokalipsę. Walcz z niezliczoną liczbą kultystów, nieumarłych, demonów i innych kreatur nocy i odeślij ich (z powrotem) do grobów! Każdy przeciwnik stanowi wyjątkowe wyzwanie i wymaga przyjęcia odpowiedniej strategii. Lepiej szybko się przygotuj, bo nadciągają całymi hordami! Bloodshed oferuje zróżnicowany wybór grywalnych postaci, z których każda ma charakterystyczne umiejętności i styl gry, co zapewnia spersonalizowane wrażenia z gry. Z ogromem broni oraz umiejętności do wyboru możesz eksperymentować z różnymi zestawami i odkryć idealną strategię na przetrwanie. Przy odrobinie szczęścia i z odpowiednią strategią będziesz w stanie powstrzymać hordy nadchodzące z ciemności! Śmierć nie zatrzyma twojego postępu. W Bloodshed czekają na ciebie trwałe ulepszenia, zawartość do odblokowania, ciągła poprawa oraz możliwość wymiany ciężko zarobionej waluty na permanentne ulepszenia. Możesz również spełniać dodatkowe cele, aby odblokować nowe umiejętności i funkcje, sprawiając, że każda rozgrywka zabierze cię w głąb mrocznego świata Kultu. Cechy: Zajmująca strzelanka w trybie pierwszoosobowym: Bierz udział w szybkich, intensywnych bitwach auto-shooterowych toczących się w różnych biomach. Duży wybór postaci: Wciel się w wyjątkowych bohaterów, którzy posiadają swoje własne unikalne silne i słabe strony oraz specjalne zdolności. Obszerny arsenał: Odkrywaj i ulepszaj bronie oraz umiejętności, aby stworzyć jak najlepszą kombinację. System trwałych ulepszeń: Dokonuj ciągłych postępów, odblokowując trwałe ulepszenia postaci, które gwarantują dużą regrywalność. Dynamiczne hordy przeciwników: Walcz z przeciwnikami, którzy dostosowują swoje umiejętności i schematy ataku. Stań oko w oko z elitarnymi wrogami, którzy oferują coś więcej niż sam łup! Retro styl, płynna rozgrywka: Naciesz się pikselową grafiką Boomer Shooterów i bardzo dynamicznym, płynnym sposobem przemieszczania się. Porywająca ścieżka dźwiękowa: Zanurz się w klimatyczny świat Bloodshed dzięki adaptacyjnej ścieżce dźwiękowej, która wzmacnia doznania z akcji. Instynktowna walka: Rozkoszuj się brutalnymi efektami wizualnymi i satysfakcjonującą walką, które podnoszą poziom każdego starcia. Zmienne tryby strzelania: Możesz włączyć tryb automatycznego strzelania i poczuć się jak w Survivors lub „przerzuć się na manuala” i wcelować się w zwycięstwo!