Bloodhound
Zmiażdż kult Astaroth i pokonaj jej piekielne pomioty, spraw by trzęsły portkami i poślij je tam skąd przybyły. Ciesz się świeżym wyglądem i zabawą w starym dobrym stylu w tym zręcznościowym horrorze FPS inspirowanym legendami lat 90. WITAMY W PIEKLE Zanurz się w głębinach ciemności w tym przyprawiającym o szybsze bicie serca, trzewnym doświadczeniu zaprojektowanym dla tych, którzy pragną szybkiej i makabrycznej rozgrywki. Czerpiąc inspirację z kultowych horrorów i mrożących krew w żyłach lokacji z prawdziwego świata, połączyliśmy mechanikę rozgrywki z kultowych tytułów gatunku z lat 90. i 00. z naszymi własnymi pokręconymi pomysłami, dostarczając prawdziwie unikalne doświadczenie FPS. Przygotuj się na przemierzanie piekielnych krain, płynnie przechodząc między zniekształconą rzeczywistością a alternatywnym, piekielnym wymiarem przy każdym wstrząsającym akcie. Zmierz się z najgłębszymi lękami w tej koszmarnej odysei. POTWORNI WROGOWIE DO ZMIAŻDŻENIA Przygotuj się na bezlitosną walkę z siłami piekielnymi, stawiając czoła szeregowi potężnych przeciwników w grze Bloodhound. Wyzwól swoją furię na 16 charakterystycznych wrogach, z których każdy posiada własne pokręcone zdolności i nieustępliwą determinację, by wywołać chaos. Od bezbożnych abominacji po diabolicznych kultystów, każde spotkanie przetestuje twoje umiejętności, refleks i strategiczną sprawność. Ale to nie wszystko - Bądź gotowy na ostateczne wyzwania, które czekają, gdy staniesz twarzą w twarz z 5 niszczycielskimi bossami Piekła. Ci tytani udręki doprowadzą cię do granic twoich możliwości, wymagając precyzyjnej taktyki i niezachwianej determinacji, aby zwyciężyć. PIEKIELNY ARSENAŁ W TWOICH RĘKACH Uwolnij niszczycielską siłę ognia dzięki rozbudowanemu arsenałowi w grze Bloodhound. Uzbrój się w śmiercionośny asortyment broni, z których każda została zaprojektowana z myślą o maksymalnej masakrze wrogów. Od szybkiej i śmiercionośnej maczety po miażdżącą kości strzelbę i jej potężny dwulufowy odpowiednik - wybierz broń odpowiednio do sytuacji. ZANURZ SIĘ W PIEKIELNEJ HISTORII Wciel się w rolę dzielnego członka Zakonu Strażników Bram, któremu powierzono święty obowiązek strzeżenia piekielnych wrót. Na twojej drodze staje nikczemny Kult Astaroth, który pragnie rozpętać na świecie niewyobrażalne zło. Wraz z pojawieniem się mrocznych sługusów Astaroth, na ciebie spada obowiązek wyeliminowania kultystów i pokrzyżowania ich nikczemnych planów. Weź udział w intensywnych bitwach, zmiażdż siły ciemności i przywróć równowagę, zanim ich złowrogi Pan powróci, by siać chaos na ziemi.