Blood West: Gold Edition
Odkryj wszystko, co ma do zaoferowania dziki świat Blood West dzięki edycji Gold! Ten pakiet zawiera grę podstawową oraz oba dodatki. Blood West: Scavengers wprowadza do Blood West długo oczekiwany tryb roguelite bez końca! Sprawdź, jak długo uda Ci się przetrwać, spotykając znajomych przyjaciół i starych wrogów w niekończącym się, dziwacznym Dzikim Zachodzie! Blood West: Dead Man’s Promise oferuje nowy rozdział wciągającej, skradankowej akcji FPS. Jego przebieg zaprowadzi cię do znanego miejsca w nieznanym czasie. Jako ojciec Twena będziesz musiał spłacić swój dług Bogu Śmierci i zgromadzić zagubione dusze dla jego herolda. Przygotuj się na kolejną przygodę w Weird West z nowymi, niesamowitymi horrorami i nową bronią, aby odesłać je tam, skąd przyszły.