Bless Unleashed: Pakiet Forged Warlord Korzyści
Wykuj własną historię, korzystając z unikatowego wierzchowca, kostiumu, skórek uzbrojenia i innych elementów, które znajdziesz w pakiecie Forged Warlord. Zawartość pakietu: – Opancerzony wierzchowiec War Strider – Hełm Forged Warlord* – Pancerz Forged Warlord* – Zestaw uzbrojenia Forged Warlord (miecz, tarcza, topór, łuk, kostur)* – Kupon rozszerzenia osobistego schowka (x3) – Klucz do zapieczętowanej skrzyni (x3) – Unbinding Scroll (x2) – Zwój uzdrowienia (x30) – Pudełko z 10 000 Star Seed (x3) – 2000 Lumena *Zwróć uwagę, że te elementy kosmetyczne można odebrać tylko raz na danym koncie, tylko dla jednej postaci. Bless Unleashed to topowa produkcja reprezentująca nową generację gier MMORPG akcji. Podróżuj po tętniącym życiem, spójnym świecie, w którym musisz zmierzyć się z potworami. Wybierz spośród pięciu klasycznych klas, z których każda charakteryzuje się innym stylem walki, opartym o serie i stworzonym specjalnie z myślą o rozgrywce online. Zbierz swoją drużynę, odkryj niezwykle szczegółowy świat, pełen niebezpiecznych bestii oraz boskich sekretów, i spróbuj w nim przetrwać. Klucz do zapieczętowanej skrzyni odblokowuje skrzynie nagród znajdowane w lochach. Dzięki Unbinding Scroll odblokujesz związany z postacią przedmiot, który następnie możesz sprzedać na rynku. Zwróć uwagę, że ten zwój zadziała tylko na pewnych przedmiotach. Tych z Pakietu Fundatora ani w Stanie Prestiżu nie można odwiązać. Zwoju uzdrowienia można użyć, aby natychmiast uleczyć się ze stanu bliskiej śmierci. Star Seed to waluta w grze, używana do teleportacji, wskrzeszania, kupowania od sprzedawców i korzystania z rynku. Lumena to wirtualna waluta, używana do zakupu przedmiotów ze sklepu Lumena.