BELOW
BELOW to rozległy i wiecznie zmieniający się, podziemny labirynt pełen zabójczych potworów, przemyślnych pułapek i złowrogich cieni. Wytwarzaj lekarstwa i narzędzia, które pomogą ci przetrwać w Otchłani. Co kryje się w głębi? Jedynie odważni poznają odpowiedź. TRYB EKSPLORACJI oferuje nieco bardziej przyjazną przygodę przy zachowaniu wszystkich tajemnic i niebezpieczeństw Wyspy. TRYB PRZETRWANIA stworzono z myślą o największych śmiałkach. Oczekujące wyzwania są zabójcze, a sukces wymaga dokładnego planowania i wielkiej zręczności.