Bear With Me: The Complete Collection
Bear With Me: The Complete Collection obejmuje wszystkie wcześniej wydane części i prequel The Lost Robots. Ten zbiór to najlepszy sposób, by gracze mogli doświadczyć tej gry. Mroczne przesłuchania, sarkastyczne żarty i skomplikowane łamigłówki czekają na naszych bohaterów podczas zbierania wskazówek, które mają pomóc w rozwiązaniu większej, bardziej złowieszczej zagadki. Przejmująca ścieżka dźwiękowa, bogata narracja i niesamowite artystyczne animacje 2D podkreślone jeszcze przez robiący wrażenie styl filmów noir powodują, że Bear With Me zabierze graczy w podróż emocjonalnym rollercoasterem, aby przekonać się, jaki los czeka naszych bohaterów.