BATTLETECH Digital Deluxe Edition
Gra BATTLETECH w wydaniu Digital Deluxe Edition zapewnia nieustraszonym mechadowódcom ekskluzywny dostęp do oficjalnej ścieżki dźwiękowej, wgląd w prace projektowe nad grą BATTLETECH, a także wiele innych atrakcji. ZAWARTOŚĆ Podstawowa gra Ścieżka dźwiękowa w wersji cyfrowej Zanurz się w brutalnym uniwersum BATTLETECH w rytm muzyki z oryginalnej ścieżki dźwiękowej gry. Artbook Cyfrowy artbook odsłaniający kulisy prac nad grą BATTLETECH. Ekskluzywny awatar oraz ikona forum Paradox Interactive. Tapety Przepiękne grafiki ze świata BATTLETECH w rozdzielczości 4K, które ozdobią pulpit Twojego komputera. Jest rok 3025. Galaktyka pogrążyła się w niekończącej się wojnie toczonej przez arystokratyczne rody za pomocą gigantycznych pojazdów bojowych znanych jako BattleMechy. Stań na czele własnego oddziału najemników złożonego z morderczych mechów i ich pilotów – mechawojowników. Zadbaj o przyszłość swojego przedsięwzięcia w ogniu brutalnej wojny domowej na kosmiczną skalę. Ulepszaj kolejne elementy gwiezdnej bazy operacyjnej, negocjuj z feudalnymi lordami i realizuj intratne kontrakty najemnicze, dbaj o naprawy i konserwację floty Twoich starzejących się BattleMechów oraz przeprowadzaj niszczycielskie operacje taktyczne, które zmiotą Twoich wrogów z powierzchni pola bitwy. Funkcje gry: STAŃ NA CZELE ODDZIAŁU MECHÓW W TAKTYCZNEJ WALCE TUROWEJ: Korzystaj z arsenału 30 odmiennych modeli BattleMechów i używaj różnych kombinacji sprzętu. Wykorzystuj ukształtowanie terenu i zajmowane na nim pozycje, a także dostępne uzbrojenie oraz umiejętności specjalne, aby przechytrzyć i zneutralizować siły nieprzyjaciół. ZARZĄDZAJ ZACIĘŻNĄ KOMPANIĄ: Werbuj, personalizuj i rozwijaj umiejętności poszczególnych mechawojowników. Ulepszaj i personalizuj swój transportowiec. Doglądaj zespołu techników, inżynierów i personelu wsparcia. WEŹ UDZIAŁ W TRAGICZNEJ WOJNIE DOMOWEJ: Odegraj rolę w porywającej historii o usuniętej siłą z tronu władczyni próbującej odzyskać koronę w toku brutalnej wojny toczonej przy wsparciu drużyny niepokornych najemników... Jeśli zdecydujesz się takowego wsparcia udzielić. PERSONALIZUJ SWOJE MECHY: Mechalaboratorium umożliwia konserwację i ulepszanie jednostek, a także zastępowanie uszkodzonego uzbrojenia wyposażeniem zdobytym na wrogu. WALCZ WE WSZYSTKICH ZAKĄTKACH REGIONU PERIPHERY: Przemierzaj bezkresny kosmos i wykonuj wraz ze swymi najemnikami najróżniejsze misje, dbając zarazem o stosunki z zamieszkującymi galaktykę frakcjami i arystokratycznymi rodami. TRYBY ROZGRYWKI PVP ORAZ POTYCZKI: Przygotuj tyle zróżnicowaną, co zrównoważoną flotę sterowanych przez mechawojowników maszyn i staw czoła znajomym lub przyporządkowanym Ci przeciwnikom w sieci, albo przetestuj przyjętą taktykę w starciach z SI w przeznaczonym dla jednego gracza trybie Potyczki.