BATTLETECH - Digital Deluxe Content
Gra BATTLETECH w wydaniu Digital Deluxe Edition zapewnia nieustraszonym mechadowódcom ekskluzywny dostęp do oficjalnej ścieżki dźwiękowej, wgląd w prace projektowe nad grą BATTLETECH, a także wiele innych atrakcji. ZAWARTOŚĆ Ścieżka dźwiękowa w wersji cyfrowej Zanurz się w brutalnym uniwersum BATTLETECH w rytm muzyki z oryginalnej ścieżki dźwiękowej gry. Artbook Cyfrowy artbook odsłaniający kulisy prac nad grą BATTLETECH. Ekskluzywny awatar oraz ikona forum Paradox Interactive. Tapety Przepiękne grafiki ze świata BATTLETECH w rozdzielczości 4K, które ozdobią pulpit Twojego komputera.