BattleBlock Theater
Rozbitkowie, schwytani i zdradzeni. Zmuszeni występować przed widownią złożoną z kotów? Chwila, co?? Tak, wrota do BattleBlock Theater stoją przed Tobą otworem! Gdy rozpoczniesz swą misję, by uwolnić przyjaciół z łap złych, rozwiniętych technologicznie kotów, nie będzie już odwrotu! Weź udział w tej pokręconej jak precel opowieści o zdradzie, walcząc na setkach poziomów, by odkryć tajemnicę kryjącą się za BattleBlock Theater.