Babel Rising - Sky’s the Limit
Ludzkość rzuciła ci ponownie wyzwanie! Skieruj ostrze swej zemsty na rzesze heretyków, którzy próbują wznieść dwie nowe wieże. Uwolnij swe moce i zmierz się z nowymi typami jednostek oraz pełnymi niespodzianek poziomami.