Babel Rising
Babel Rising pozwoli ci zostać samym Stwórcą, którego zadaniem jest przeszkodzenie rasie ludzkiej we wzniesieniu największej budowli w dziejach - wieży Babel. Miotaj setkami piorunów, wywołuj wielkie trzęsienia ziemi lub gigantyczne powodzie! Zmierz się z wymagającymi przeciwnikami i skorzystaj z kontrolerów ruchu Kinect, aby poczuć wypełniającą cię moc!