Axiom Verge
To przygodowo-zręcznościowa gra, na którą czekałeś od lat. Po wypadku w laboratorium naukowiec budzi się w tajemniczym świecie obcych. Czy to odległa planeta? Daleka przyszłość? Czy może złożona komputerowa symulacja rzeczywistości wirtualnej? Zagłębiaj się w zakątki wielkiego labiryntu tego świata, aby poznać jego sekrety oraz rolę, jaką w nim odgrywasz. Odkryj ogrom rodzajów broni, przedmiotów i umiejętności - każda z własnym unikatowym sposobem funkcjonowania i zastosowaniem. Będziesz musiał pogłówkować, aby odnaleźć je wszystkie. Uporaj się z dziwacznymi biomechanoidalnymi konstruktami, śmiercionośnym opadem radioaktywnym po pradawnej wojnie oraz demonami własnej psychiki. A w końcu zniszcz samą grę używając zakłóceń, aby unieszkodliwić przeciwników i rozwiązać zagadki ukryte w otoczeniu. Życie. Życie po życiu. Rzeczywistość. Rzeczywistość wirtualna. Sen. Koszmar. Istnieje bardzo cienka granica. Poznaj ją w Axiom Verge.