Atomicrops
Masz dość miejskiego życia? To dobrze! Na gospodarstwie otrzymanym w spadku po wuju czeka sporo pracy, więc pakuj się i zacznij spokojne życie na wsi. Co może pójść nie tak? Na przykład może się zdarzyć atomowa apokalipsa. Wkrótce znajdziesz się na przerażającym pustkowiu, broniąc ostatniego źródła pożywienia – swoich plonów. Mają na nie chrapkę wszystkie mutanty. Zachowaj się jak na rolnika przystało. Uprawiaj. Ożeń się. Morduj. Atomicrops to gra akcji i symulator gospodarstwa w stylu roguelite. Uzbrój się w wąż, wiadro z wodą oraz grochówkę i uprawiaj zmutowane rośliny dla pobliskiego miasteczka... a zarobisz krocie. Broń swojej ziemi przed zmutowanymi szkodnikami i żądnymi łupów bandytami. Nawiązuj relacje z mieszkańcami miasteczka, by uprawiali rolę i walczyli u twego boku. Zbieraj ulepszenia i ratuj porwane zwierzęta, aby zwiększyć plony, zyski i swoją moc. Rozwijaj dom, aby zdobywać trwałe premie między rozgrywkami i zapisz się w rankingu. NAJWAŻNIEJSZE CECHY UPRAWA ZIEMI. Uprawiaj i zbieraj zmutowane plony, które pomogą wyżywić ludzkość… i przyniosą ci ogromny zysk. MAŁŻEŃSTWA. Zabiegaj o względy i poślub bratnią duszę z okolicznego miasteczka, która pomoże ci w walce i uprawie ziemi. MORDUJ. Nocą zwalczaj głodne, post-apokaliptyczne szkodniki. Poluj w niebezpiecznych biomach i zbieraj nasiona oraz łupy za dnia. Przerabiaj wrogów na nawóz, aby zwiększyć swoje plony. ULEPSZENIA. Eksploruj odległe zakątki biomów, szukając przydatnych przedmiotów – reliktów przeszłości. Odkrywaj zardzewiały sprzęt rolniczy, antyczne narzędzia ogrodnicze i poradniki dotyczące uprawy ziemi, by zwiększyć wydajność upraw. Wydawaj pieniądze w mieście, gdzie ulepszysz swoją broń i umiejętności. Ulepszaj dom na farmie, odblokowując premie, które pozostaną aktywne podczas kolejnych rozgrywek. OSWAJAJ. Dołącz do inwentarza prosiaki, kurczaki i krowy, aby zautomatyzować codzienne obowiązki. Uprawa atomowych plonów to ciężka praca i przyda ci się każda pomoc. Możesz też adoptować koty, by żyły w twoim obejściu. RYWALIZUJ. Przechodź kolejne, coraz trudniejsze lata i odblokowuj mnożniki wyniku. Wespnij się na szczyt rankingu i zostań mistrzem rolników.