Moonlighter 2: The Endless Vault
BIZNES ZNÓW DZIAŁA Prowadź podwójne życie zaradnego sklepikarza i nieustraszonego poszukiwacza przygód w sequelu hitowego action RPG z elementami roguelike. Gdy Will - bez grosza przy duszy - zostaje uwięziony w wiosce Tresna, nie pozostaje mu nic innego jak ponownie otworzyć sklep i oddać się międzywymiarowej przygodzie. Zanurz się w niebezpiecznych lochach, zdobądź antyczne relikty, a potem sprzedaj je z zyskiem i pomóż wiosce znów prosperować. Wciągająca i uzależniająca rozgrywka z oryginalnej gry powraca - w większym, bardziej rozbudowanym i jeszcze bardziej lśniącym wydaniu. Zupełnie jak czekające w ukryciu skarby. FORTUNA SPRZYJA ODWAŻNYM Zysk jest nierozerwalnie połączony z zagrożeniem. Zapnij zatem mocno plecak, a potem opanuj dynamiczny system walki z użyciem różnych klas broni i nie zapominaj o zbroi oraz podnoszeniu umiejętności. Przedzieraj się przez nieprzewidywalne krainy, pokonując zastępy nieprzejednanych wrogów i groźnych bossów. Dzięki odpowiedniemu ułożeniu zdobytych przedmiotów w plecaku i odblokowaniu specjalnych umiejętności niektórych reliktów, podniesiesz wartość reszty łupów. Bo sprytne zarządzanie to klucz do maksymalizacji profitów. A im dalej w wymiary się zapuścisz, tym większe czekają nagrody, ale też większe jest ryzyko utraty części łupów. PIENIĄDZ NIE ŚPI Po powrocie z wojaży nadchodzi czas, by otworzyć sklep. Możesz ustawić w nim odpowiednie dekoracje, samodzielnie ustalać ceny towarów, a potem bacznie obserwować klientów, aby wybrać najlepszy moment na dobicie lukratywnego interesu. Zarabiaj dodatkowo podczas specjalnych wydarzeń i odblokuj bonusy zwiększające zyski. Bo niezależnie czy wystawiasz na sprzedaż zwykłe rupiecie czy potencjalnie bezcenne relikty, tylko ty decydujesz o ich wartości. BEZDENNY SKARBIEC Zmierz się z wyzwaniem skarbca - starożytnego artefaktu, który przetestuje twoje możliwości. Pokonuj kolejne, coraz trudniejsze próby, aby ulepszać wioskę i zdobyć najcenniejsze nagrody. Jednak czy to wystarczy, by odbić swą rodzinną Rynokę z rąk potężnego Molocha - międzywymiarowego kolekcjonera artefaktów, który ją zajął? NOWY WYMIAR PRZYGODY Daj się porwać oszałamiającej oprawie w 3D. Eksploruj tętniące życiem wymiary i ciesz się bardziej płynną i dynamiczną walką - wszak podwójne życie łowcy skarbów i biznesmena nigdy nie było tak barwne i porywające.