Assetto Corsa Competizione: specjalna oferta przedsprzedażowa
Assetto Corsa Competizione oraz pakiet DLC Intercontinental GT doskonale oddają prawdziwą atmosferę mistrzostw GT3 oraz wyścigów Intercontinental GT Challenge. Rywalizuj z oficjalnymi kierowcami i zespołami w samochodach na wiernie odwzorowanych torach. Wszystkie elementy odtworzono z najwyższą, dotychczas niespotykaną na konsolach jakością. Korzystający z zaawansowanych modeli matematycznych silnik gry odzwierciedla nie tylko przyczepność opon, siły aerodynamiczne, parametry silnika, zawieszenie i systemy elektroniczne decydujące o równowadze pojazdu, ale i wpływ uszkodzeń mechanicznych na jego sterowność. Wyścigi Sprint, Endurance i Spa 24 Hours zyskują skrajnie realistyczne oblicze dzięki unikalnej dbałości o detale zarówno w trybie jedno-, jak i wieloosobowym. Fotorealistyczne warunki pogodowe i grafika, wyścigi nocne oraz oparte na przechwytywaniu ruchu animacje wyznaczają nowe standardy w odwzorowaniu jazdy. To najlepszy moment na rywalizację zgodnie z hasłem #beACC.