Assassin's Creed Valhalla Ultimate Edition
Assassin's Creed Valhalla wykorzystuje technologię Smart Delivery - kup grę jeden raz i graj w nią na Xbox One albo na Xbox Series X, gdy pojawi się zarówno konsola, jak i dedykowana jej wersja Assassin's Creed Valhalla. Zamów już dziś i odbierz zniżkę na tę edycję. Zawiera grę, Przepustkę Sezonową i pakiet Ultimate. Już teraz zamów przed premierą, aby uzyskać dostęp do premiowej misji Droga Berserka. Graj jako Eivor, legendarny wiking i najeźdźca, który szuka chwały. Eksploruj średniowieczną Anglię, najeżdżaj swoich wrogów, rozwijaj osadę i wzmacniaj swoje wpływy polityczne. - Prowadź epickie najazdy wikingów na saksońskich żołnierzy i ich fortece. - Używaj dwóch potężnych broni jednocześnie i posmakuj dzikiego stylu walki wikinga. - Zmierz się z wyzwaniem w postaci najbardziej zróżnicowanych wrogów w historii serii Assassin's Creed. - Każdym wyborem kształtuj rozwój swojej postaci i podążaj ścieżką ku chwale. - Eksploruj otwarty, średniowieczny świat, rozciągający się od wybrzeży Norwegii po królestwa Anglii.