Assassin's Creed Valhalla - Droga Berserka
Już teraz zamów przed premierą, aby uzyskać dostęp do Drogi Berserka, premiowej misji w Assassin's Creed Valhalla, dostępnej w chwili premiery. Dołącz do legendarnego normańskiego berserka i pomóż mu w zemście.