Assassin's Creed 4 Black Flag: Karaiby, rok 1715. Na wyspach i morzach niepodzielnie panują legendarni piraci, którzy grabią fortuny i rzucają imperia na kolana. Jednym z tych banitów jest Edward Kenway, młody i nieustraszony kapitan, który zyskuje sobie szacunek wśród piratów, ale jego żądza sławy i bogactwa może zagrozić wszystkiemu, co udało mu się osiągnąć. Assassin's Creed Unity: Paryż, rok 1789. Od stuleci Francją włada garstka uprzywilejowanych. Czas położyć temu kres! Dziś lud Paryża rzucił wyzwanie tyranii. I teraz w ogniu jednej z najbardziej chaotycznych i brutalnych rewolucji w dziejach świata, przyszłość narodu zależy od ostrza Asasyna. Assassin's Creed Syndicate: Londyn, rok 1868. Rewolucja przemysłowa przynosi majątek elitom, podczas gdy klasa robotnicza desperacko walczy o przetrwanie - póki na ulicach nie pojawi się dwójka Asasynów stających w obronie biedoty.