Starożytny Egipt, państwo potężne, ale i przeżarte intrygami, rozdarte w bezlitosnej walce o władzę. Odkryj ponure tajemnice i zapomniane legendy, cofając się do jednego z punktów zwrotnych w historii: powstania Bractwa Asasynów. Poznaj tajemnice kryjące się za powstaniem pierwszych piramid, a także te, które spoczęły w ich wnętrzu.