Assassin’s CreedⓇ Odyssey – Dziedzictwo Pierwszego Ostrza – Epizod 2: Spuścizna Cienia
Walcz u boku Dariusza! Wykradnij potężną broń Nawałnicy, pomóż niewinnym uciec i zniszcz blokadę Greckiego Zakonu.