Asics x Naruto Shippuden Special Sneakers
Ten element powstał dla uczczenia butów sportowych wydanych w ramach współpracy Asics i Naruto Shippuden. Przedmiot do podmiany: Wyjątkowe buty sportowe Asics x Naruto Shippuden *Element dostępny do pobrania do 9 stycznia 2025 r.