Doświadcz wszystkiego, co franczyza ARK ma do zaoferowania w tej ostatecznej kolekcji! Oswajaj i jeźdź na pradawnych stworzeniach, eksplorując dzikie krainy, współpracuj z innymi graczami, aby rywalizować w epickich bitwach plemiennych i podróżuj razem w największej przygodzie wszech czasów wypełnionej dinozaurami. ARK: The Ultimate Survivor Edition zawiera ARK: Survival Evolved, wraz z tymi ogromnymi dodatkami: Scorched Earth, Aberration, Extinction i Genesis Parts 1 i 2. Wszystko zaktualizowane i zoptymalizowane wraz z każdym ulepszeniem wprowadzonym od premiery podstawowej gry, dodając do tysięcy godzin rozgrywki! Od pierwotnych dżungli wyspowych po futurystyczne ogrody międzygwiezdnego statku kosmicznego - możesz podbić każde rozległe środowisko! Odkryj setki unikalnych gatunków wędrujących po tych ziemiach, od prehistorycznych po fantastyczne, i dowiedz się, jak zaprzyjaźnić się z tymi stworzeniami lub jak je pokonać. Uzupełnij swoją kolekcję notatek i akt pozostawionych przez dawnych odkrywców, aby poznać zaskakującą historię ARK. Sprawdź swoje plemię i swoje bestie w walce z każdym wyzwaniem bossa z serii! Czy ty i twoi przyjaciele macie to, czego potrzeba, aby przetrwać ostateczne doświadczenie ARK?