Arcade Paradise Coin-Op Pack 1
Zawiera pakiety zawartości do pobrania „Empathy”, „Smoke ’em” i „CyberDance EuroMix” Empathy Czas złapać za drążki i wspiąć się na szczyt, unikając jednocześnie skał rzucanych przez niewiernych. Im dłużej przetrwasz, tym więcej punktów zdobędziesz. Zapomnij o samotności. Poczuj jedność. Osiągnij nowe wyżyny. Smoke 'em Cel. Pal. Przeładuj. Czas wystawić twoje snajperskie umiejętności na próbę pod presją czasu na tej wybitnie rozrywkowej punktowanej strzelnicy dla dwóch osób. CyberDance EuroMix CyberDance EuroMix to kontynuacja przebojowego hitu Arcade Paradise CyberDance. Tym razem w stylu rave, z unowocześnioną grafiką i technologią szerokiego ekranu następnej generacji. Wybierz utwór i skoordynuj swoje ruchy z rytmem muzyki. Im dokładniej odzwierciedlisz rytm muzyki, tym więcej punktów zdobędziesz! Przygotuj się na taniec aż do rana. Dla jednej lub dwóch osób.