ARCADE GAME SERIES: Ms. PAC-MAN
Wyprodukowana w USA i po raz pierwszy wydana w roku 1981, gra Ms. PAC-MAN nareszcie wkracza na Xbox One! Przesuwaj pannę PAC-MAN w górę, dół, lewo i prawo, aby zjeść wszystkie Pac-kropki, unikając jednocześnie duchów. Gdy to zrobisz, przejdziesz do kolejnego etapu. Zjedz kropkę mocy, aby zmienić zasady gry, zemścić się na duchach i zgarnąć wysoki wynik! Podstawowe zasady są identyczne jak w PAC-MANie, ale dodatkowy tunel teleportujący i inne funkcje powodują, że Ms. PAC-MAN to odrębna, świetna gra! Ta, najnowsza wersja, zawiera ustawienia linii graficznych i dźwięku – coś w sam raz dla Ms. PAC-MANiaków! Urocza panna PAC-MAN zawróci ci w głowie – pięknie wygląda ze swą charakterystyczną kokardą!