Amnesia: Rebirth
Nie wypuść ani tchu. Bestia jest tuż obok. Jej jedynym celem jest żywienie się twoim strachem. Przemykasz w ciemności, próbując powstrzymać narastający strach i uciszyć targające tobą emocje. „Znam cię. Wiem, do czego jesteś zdolny”. W grze Amnesia: Rebirth wcielasz się w Tasi Trianon, która budzi się w samym sercu algierskiej pustyni. Minęło wiele dni. Gdzie byłaś? Co robiłaś? Gdzie są pozostali? Odtwórz swoje kroki i zbierz do kupy postrzępione fragmenty przeszłości; to twoja jedyna szansa, by przetrwać bezlitosną grozę, która grozi cię pożreć. „Nie możesz pozwolić sobie na złość czy strach”. Czas działa na twoją niekorzyść. Wejdź w buty Tasi i przeprowadź ją przez osobisty ból i lęki. Przemierzając nieprzyjazne pustkowia, musisz walczyć także z własną nadzieją, obawami i gorzkim żalem. I musisz kontynuować podróż, wiedząc, że jeśli zawiedziesz, stracisz wszystko.