American Fugitive
American Fugitive to klasyczna gra akcji w nowym wydaniu, czyli rozgrywka dla jednego gracza w otwartym świecie 3D widzianym z perspektywy izometrycznej. Witaj w hrabstwie Redrock – sennym, amerykańskim miasteczku trawionym od środka przez rozkwitającą przestępczość. Wcielasz się w Willa Rileya. Niejedno masz na sumieniu, ale nie jesteś mordercą. Mimo to zamknęli cię za zabójstwo z zimną krwią… własnego ojca. W końcu żal i pragnienie zemsty biorą górę – uciekasz z więzienia i rozpoczynasz poszukiwania prawdziwego zabójcy. Żeby nie dać się złapać, musisz ukryć się wśród mieszkańców miasteczka. Nawiąż kontakt z kryminalnym półświatkiem i cały czas bądź o krok przed ścigającą cię policją. American Fugitive, pełna akcji przygoda osadzona w latach 80. na dalekim południu Stanów, to hołd złożony klasyce kina i gier. SPRAWIEDLIWOŚĆ NIE IDZIE W PARZE Z PRAWEM.