Alpha Pack
NERF Legends przenosi cię do futurystycznego świata sci-fi, w którym zmierzysz się z legionami robotów i mocarnymi bossami. Mając do dyspozycji potężny arsenał wyrzutni NERF opartych na ikonicznych odpowiednikach z realnego świata, będziesz walczyć z silnymi wrogami. Staniesz przed wyzwaniem oddania efektownych i zwodniczych strzałów w szeregu unikatowych oraz wciągających lokacji. Ponadto edycja Digital Deluxe zawiera Alpha Pack, który obejmuje zawartość nieuwzględnioną w grze podstawowej!