Alice: Madness Returns
Wersja oferowana w usłudze Gry na żądanie obsługuje języki angielski, francuski, włoski, niemiecki, hiszpański.Jedenaście lat temu straszliwy pożar odebrał Alicji rodzinę i koszmarnie okaleczył jej umysł. Została zamknięta w Przytułku Rutledge, gdzie próbowała stawić czoła swoim wewnętrznym demonom uciekając w fantastyczny świat Krainy Czarów. Teraz, po dziesięciu latach, opuszcza w końcu zakład, choć wciąż nosi w sobie ciężkie brzemię tragicznych wydarzeń z przeszłości. Jej umysł jest w strzępach i nie potrafi poradzić sobie ze strachem podsycanym przez dziwne wspomnienia, wizje i sny. Może jednak lepiej będzie jej w krainie Czarów. Tak jak dawniej. Decyduje się tam powrócić, szukając tego, czego nie był jej w stanie zapewnić "prawdziwy" świat: bezpieczeństwa, wiedzy i prawdy na temat jej przeszłości. Ale podczas jej nieobecności Kraina Czarów też wiele wycierpiała. Musiało stać się coś strasznego, gdyż w jej pięknym azylu pojawiło się przerażające zło. Czy Alicja zdoła ocalić Krainę Czarów i samą siebie przed trawiącym je szaleństwem?