Alchemiczna Paczka
Zostań najpotężniejszym Alchemikiem wszechczasów dzięki: ALCHEMIST: THE POTION MONGER Bądź Alchemikiem nie tylko w laboratorium! Otwórz drzwi i poznaj świat. Eksploruj, zbieraj składniki, rozmawiaj z różnymi postaciami, sprzedawaj lub używaj mikstur! Zaprojektuj swój dom i hoduj rośliny. Wybieraj między dobrem, złem lub pozostań neutralny. Napisz swoją alchemiczną opowieść! ALCHEMIST SIMULATOR Zostań mistycznym alchemikiem, rozsądnie wybieraj zamówienia, ponieważ będą wpływały na otaczający Cię świat, odkrywaj dawno zapomniane magiczne przepisy, ulepszaj laboratorium i stań się najpotężniejszym alchemikiem wszechczasów.