Alan Wake 2
Zawartość przedsprzedażowa obejmuje: - Skórkę Ornate Revolver Skin dla Alana - Survivalowy zestaw zasobów dla Sagi* Szereg rytualnych morderstw zagraża Bright Falls, małomiasteczkowej społeczności otoczonej dziką przyrodą Wybrzeża Północno-Zachodniego. Saga Anderson, wybitna agentka FBI z renomą osoby rozwiązującej niemożliwe sprawy, przybywa, by zbadać okoliczności serii zabójstw. Sprawa Anderson zmienia się w koszmar, gdy agentka odkrywa strony opowieści grozy, która zaczyna ziszczać się na jej oczach. Alan Wake, zagubiony pisarz uwięziony w koszmarze wykraczającym poza granice naszego świata, tworzy mroczną opowieść, usiłując ukształtować otaczającą go rzeczywistość i wyrwać się ze swojego więzienia. Wbrew czającej się grozie Wake stara się zachować zdrowy rozsądek i pokonać diabła w jego własnej grze. Anderson i Wake to dwójka bohaterów podejmujących dwie desperackie podróże w obrębie dwóch różnych rzeczywistości, zespolona w sposób, którego żadne z nich nie jest w stanie zrozumieć: ich decyzje odzwierciedlają się wzajemnie i wpływają na otaczające ich światy. Podsycany przez opowieść grozy, nadnaturalny mrok nawiedza Bright Falls, korumpując mieszkańców i zagrażając bliskim zarówno Anderson, jak i Wake'a. Światło jest ich bronią i schronieniem przed ciemnością, z którą muszą się zmierzyć. Uwięzieni w złowrogim horrorze, pełnym ofiar i potworów, bohaterowie stają przed pytaniem, czy uda im się zostać bohaterami, których potrzebuje świat? Rozwiąż zabójczą tajemnicę To, co zaczyna się jako śledztwo w sprawie morderstwa w małym miasteczku, szybko przeradza się w koszmarną podróż. Odkryj źródło nadnaturalnej ciemności w tym psychologicznym horrorze pełnym napięcia i niespodziewanych zwrotów akcji. Wciel się w dwie postacie Przeżyj zarówno historię Alan Wake'a, jak i Sagi Anderson i zobacz, jak wydarzenia rozgrywają się z różnych perspektyw. Przełączaj się pomiędzy wyścigiem Anderson na śmierć i życie, by rozwiązać sprawę, a desperackimi próbami Wake'a, by zmienić rzeczywistość i uciec z czeluści Leża Mroku. Eksploruj dwa światy Poznaj dwa piękne, a zarazem przerażające światy, każdy z własną różnorodną gamą postaci i śmiertelnymi zagrożeniami. Odkryj majestatyczne krajobrazy Cauldron Lake na Wybrzeżu Północno-Zachodnim oraz idylliczne miasteczka Bright Falls i Watery. Wbrew wszelkim przeciwnościom spróbuj uciec z koszmarnego miejskiego krajobrazu Leża Mroku. Przetrwaj dzięki światłu Mając ograniczone zasoby, staw czoła potężnym nadnaturalnym wrogom w desperackich konfrontacjach. Aby przetrwać, potrzeba czegoś więcej niż tylko zwykłego pistoletu: światło jest najskuteczniejszą bronią w walce z ciemnością i stanie się Twoją ostoją w obliczu zagrożenia ze strony licznych wrogów. *Obejmuje flarę rakietową, apteczkę, środki przeciwbólowe i amulet kubka z kawą, dzięki któremu Sagi nie zabije śmiertelny cios. Użyty amulet pęka bezpowrotnie. Przedmioty z zestawu zasobów są odblokowywane podczas drugiej misji.