Airoheart
Nasza historia zaczyna się w krainie Engard, gdzie dzielny bohater Airoheart rozpoczyna swoją przygodę. Jego celem jest powstrzymanie diabolicznego planu swojego brata, który z kolei pragnie rozbudzić starożytne zło zapieczętowane przez ostatnie wieki głęboko w cieniu i tym samym wywołać wojnę dzięki mocy Kamienia Draoidh. Czy stawisz czoła własnemu bratu i powstrzymasz go przed zrealizowaniem jego nikczemnych planów?