Air Twister
Wzbij się w powietrze z Air Twister – nową, wszechstronną strzelanką typu rail shooter stworzoną przez legendarnego twórcę gier arkadowych, Yu Suzukiego! Wciel się w księżniczkę Arch i pomóż obronić jej ojczystą planetę, AIR, przed zakrojoną na szeroką skalę inwazją Awangardy. Podobnie jak w cieszącej się ogromną popularnością serii Space Harrier autorstwa Suzukiego, napotkasz tu szeroką gamę różnorodnych i pomysłowo zaprojektowanych wrogów oraz wymagających bossów. Ale nie bój się, twoje skrzydlate wierzchowce i kusza strzelająca samonaprowadzającymi pociskami cię nie zawiodą. Odkrywaj różne rodzaje ulepszeń broni i specjalne ruchy, które odblokowujesz po każdym podejściu. Lub rzuć sobie wyzwanie w wielu innych trybach gry, takich jak Turbo lub Boss Rush. Szybując w przestworzach różnych pięknych światów, towarzyszyć ci będzie wciągająca rock-opera skomponowana przez znaną holenderską artystkę, Valensię.