Paradox InteractiveStrategiczne
W skład Deluxe Edition wchodzą: Cyfrowy Artbook Poznaj kolorową i pełną wyobraźni sztukę, która tchnęła życie w świat Age of Wonders: Planetfall. Oryginalna ścieżka dźwiękowa Zanurz się w fantastycznym świecie Planetfall dzięki oryginalnej ścieżce dźwiękowej z gry. Bravado Bundle Cosmetic Pack Nic nie podkreśla bardziej, że „Jesteśmy tu po to, by odbudować społeczeństwo na nasze podobieństwo” jak pierwszorzędna chusta. Spacerpunk Cosmetic Pack Twój styl nie wpisuje się w zasady upadłego galaktycznego społeczeństwa! Infested Worlds Scenario Planet Przetrwaj w świecie opanowanym przez obcą florę i faunę zdominowanym przez frakcje Kir’ko!