Age of Water
Zostań kapitanem na pokrytej wodą postapokaliptycznej Ziemi i wyrusz na przygodę w ogromnym otwartym świecie. Żegluj podczas sztormów, walcz i handluj, przejmuj inne łodzie lub zbuduj własny statek, wydobywaj zasoby z dna oceanu i odkryj sekrety świata Age of Water. Postapokaliptyczna wodna kraina Ocean zniszczył niegdyś wspaniałą cywilizację, jednak ludziom udało się przeżyć i dostosować do nowego świata. Wybudowali oni osady na dachach wysokich budynków i innych stworzonych przez człowieka budowli. Ludzie podróżują po oceanie w maleńkich łodziach i wielkich okrętach bojowych. Ocean zapewnia im wszystko, czego potrzebują – również znajdujące się na dnie zasoby, które można wydobywać. Jednak marzenie o prawdziwym lądzie wciąż żyje. Prawdziwy otwarty świat Eksploruj świat we własnym tempie, odkrywaj nowe osady i poznawaj ich mieszkańców. Wykonuj zadania, szukaj cennych zasobów lub wydobywaj je z dna oceanu, zarabiaj, handlując lub sprzedając zdobyte artefakty, a kiedy zrozumiesz, jak działa ten świat – wybuduj własną bazę. Setki wyjątkowych statków Buduj łodzie od zera lub modyfikuj już te istniejące. Gracze mają dostęp do tuzina kadłubów i setek części, z których mogą stworzyć wiele statków – od małej łodzi po ogromny, 30-metrowy okręt, a następnie dodać do nich wyposażenie, pancerz i broń. Koniecznie trzeba też pamiętać o zebraniu odpowiedniej załogi do obsługi karabinów maszynowych i dział czy wykonywania innej pracy na pokładzie. Ekscytujące bitwy morskie Na morzu zawsze czekają na ciebie piraci. W niektórych przypadkach bardziej agresywni gracze mogą zacząć cię gonić, dlatego nie zapomnij o zainstalowaniu dział na pokładzie. Możesz zniszczyć wrogi statek lub przejąć go podczas bitwy, na stałe dodając go do swojej floty. Wyruszając na przygodę, możesz także atakować forsować wrogie fortece i bronić osad sojuszników! Osobista baza morska Baza morska to schronienie, do którego wrogowie łatwo się nie dostaną. Gracze mogą w nim organizować produkcję wszystkiego, czego może potrzebować kapitan. Buduj fabryki do produkcji niezbędnych zasobów, a także wyposażenia, broni i kadłubów do łodzi wszystkich rozmiarów. Właściwe zrównoważenie rozgrywki w trybie PvE i PvP Na początku spotkasz tylko kilku przeciwników komputerowych, jednak na późniejszym etapie możesz rzucać wyzwanie graczom, jeśli tylko wystarczająco wierzysz w swoje umiejętności i wyposażenie. Zachowaj ciągłą czujność – jeśli musisz przetransportować nielegalne towary, inni gracze mogą podjąć się zadania, które polega na ściganiu przemytników. W Age of Water każdy sam decyduje, kim dziś będzie: pokojowo nastawionym podróżnikiem czy krwiożerczym piratem.