Aganos
Na zawsze wierny swemu dawno zmarłemu królowi, Aganos już od wieków toczy rozliczne wojny. Ostatni królewski rozkaz znów każe mu ruszyć do walki. Obecnie krąży po całym świecie, szukając Kan-Ra, aby raz na zawsze zakończyć złowrogie knowania czarownika. Postać Arganosa znajduje się w dodatkach Season 2 Combo Breaker i Season 2 Ultra Edition.