Additional Map "Falbra Thicket"
Dodaje nową mapę, „Falbra Thicket”! Odkryj niezbadaną mapę! Dodaje nową mapę, Falbra Thicket zawierającą obszar położony głęboko w regionie Ligneus (Ligneus region). Znajdziesz na niej nowe Pioneering Effort, nowe przedmioty, rozległy obszar budowy (Building Area) i nowe zadania (quests) związane z plemieniem Alber. Zbadaj nową mapę ze swoimi towarzyszami i zdobądź specjalne nagrody. Uwaga! Aby uzyskać dostęp do dodatkowej mapy, musisz przejść główne zadanie (main quest) „The Alber Settlement”. Odwiedź oficjalną stronę gry „Atelier Yumia”, aby zapoznać się ze szczegółami.