ABRISS - build to destroy
ABRISS to klimatyczna gra o budowaniu i niszczeniu z wbudowaną symulacją fizyki. Buduj struktury z elementów, a następnie rozbijaj nimi cele. Odblokuj nowe elementy, niszcz więcej struktur i odkryj nieubłagany charakter entropii pośród brutalistycznych, cyfrowych krajobrazów miast. Buduj, by niszczyć. ROZGRYWKA BUDUJ Zbuduj swoją strukturę z części o różnych ciężarach, formach i funkcjach. Dysza + łącznik + bomba? To przepis na rakietę. Dysza + obrotnica + laser? To rakieta z obracającymi się laserami. Filar + łącznik + ultraciężki sześcian? Tak powstaje ogromny młot. Wykaż się pomysłowością i zaradnością, wykorzystując elementy, które otrzymasz do dyspozycji. Spróbuj zniszczyć cel przy użyciu jak najmniejszej liczby części lub stwórz bardziej eleganckie rozwiązanie – niezależnie od podejścia, efekt zawsze będzie spektakularny. NISZCZ W trybie kampanii staraj się trafić w najważniejsze cele, aby wygrać poziom. Zrób wyłom w opancerzonym murze, aby odsłonić wrażliwy środek. Spróbuj wysadzić bombę w otoczeniu. Wykorzystaj elementy mechaniki otoczenia, na przykład miotając ultraciężkimi sześcianami w swój cel za pomocą ogromnych tłoków. Możesz też miotać wszystkim, co akurat masz pod ręką – to też może zadziałać. CECHY ZAAWANSOWANY SYSTEM ZNISZCZEŃ Symulowana integralność struktur, tysiące małych cząstek odłamków, duże latające kawałki celów odlatujące w przestrzeń – a wszystko z zachowaniem pełnej (lub prawie pełnej) płynności gry. KAMPANIA Siedem światów zawierających wiele poziomów, w tym poziomy dodatkowe, pełnych gotowych do zniszczenia, ręcznie zaprojektowanych miast. Zaczynasz każdy poziom z ograniczoną liczbą elementów. Wypracuj skuteczną strategię, aby zniszczyć za ich pomocą wyznaczone bloki głównych celów. W miarę postępów będziesz odblokowywać nowe części, a w każdym świecie odkryjesz unikatowe elementy mechaniki otoczenia. Jeśli chcesz, możesz wrócić do poprzednich etapów, aby poprawić procentowy wynik zniszczenia bądź zniszczyć cel w mniejszej liczbie ruchów. PIASKOWNICA Wypróbuj nowe wzorce budowania. Eksperymentuj z jeszcze nieodblokowanymi elementami. Spróbuj usmażyć swoją kartę graficzną tysiącem wystrzelonych jednocześnie laserów. NOWOŚĆ: TRYB GRY NIESKOŃCZONEJ Zagraj w trybie gry nieskończonej i spróbuj uzyskać najwyższy wynik. TRYB ZDJĘĆ Wykorzystaj swobodną kamerę, aby znaleźć najlepsze ujęcie. Zatrzymaj lub spowolnij czas, aby uzyskać idealne zdjęcie dokonanej rozwałki. Zastosuj filtry, aby zmienić charakter swoich zdjęć. Eksportuj wyjątkowo szczegółowe pliki JPG w rozdzielczości 4K, a następnie nam je udostępnij!