AAA Dynamic Scenes
AAA Dynamic Scenes to bogato animowana kolekcja krajobrazów, która zamienia Twój ekran w niezwykłe okno na różnorodne scenerie i upływ czasu. Zanurz się w atmosferycznych, księżycowych dolinach, odkryj energetyczne tańce szkieletów, podziwiaj futurystyczne metropolie skąpane w neonowym świetle lub wyrusz w zapierające dech w piersiach kosmiczne widoki—każda scena to uczta dla wyobraźni. Ponadto, ta kolekcja może pełnić funkcję wygaszacza ekranu, wyświetlając datę i godzinę na tle hipnotyzujących krajobrazów. Za pomocą prostego naciśnięcia przycisku, każdą scenę można zamienić w układankę, zapewniając rozrywkę, kiedy tylko jej potrzebujesz.