Redout: Lightspeed Edition
Redout to wyścigi antygrawitacyjnymi statkami inspirowane arkadowymi klasykami. Gra jest szybka, bezkompromisowa i wymagająca, a emocjonująca jazda przyprawi gracza o charakterystyczny dla tego gatunku zawrót głowy. Weź udział w kampanii dla jednego gracza, która obejmuje ponad 100 wyścigów, 11 trybów gry i 35 torów. Odblokuj 7 zespołów wyścigowych, 4 klasy wyścigowe, ulepszenia pojazdów oraz 12 wzmocnień. Możesz również zagrać w trybie gry wieloosobowej online, by dowieść światu swojego refleksu i zimnej krwi, lub rzucić wyzwanie znajomemu na podzielonym ekranie w trybie lokalnej gry wieloosobowej. System unoszenia w powietrzu i model jazdy są oparte na zasadach fizyki. Każdy zakręt, wzniesienie, mocne hamowanie, przyspieszenie i zmiana kierunku powoduje, że na statek oddziałują określone siły. Przeciwnicy będą szybcy i nie wybaczą żadnego błędu. Masz ochotę na rywalizację w Solar Redout Racing League?