Redout - Space Exploration Pack
Pakiet Redout - Space Exploration Pack wzbogaca Redout o dwa nowe kompleksy wyścigowe. SRRL rozpoczęło eksperymenty nad nowymi formami wyścigów antygrawitacyjnych, przesuwając granicę podróży kosmicznej do samego krańca Układu Słonecznego. Zacznij od Księżyca. To tutaj powstała pierwsza kolonia kosmiczna, która swoje istnienie zawdzięcza rozległym działaniom terraformacyjnym, systemom komunikacji satelitarnej i ogromnym reaktorom, które tworzą cienką warstwę sztucznej atmosfery. Następny przystanek: planetoida AR219. Tajemnicza organizacja Mughy1 organizowała na planetoidzie Ar219 i jej satelicie, zniszczonym przez niekontrolowane górnictwo, nielegalne wyścigi antygrawitacyjne. Proceder ten trwał długie lata, zanim ukróciło go SRRL. Zawartość pakietu Space Exploration: - Nowe środowisko Księżyc z 5 torami i nowym torem z bossem. - Nowe środowisko P-AR219 z 5 torami i nowym torem z bossem. - 25 nowych wyścigów. - Karoserie New Zealand, Formula i Smudge dla wszystkich statków! - 5 nowych ekskluzywnych kolorów! Gra wieloosobowa W lobby gry wieloosobowej tylko gospodarz musi posiadać zawartość do pobrania – wszyscy pozostali gracze mogą jeździć na nowych torach!