Watch Dogs: Legion
Zbuduj ruch oporu, wcielając do niego niemalże każdą napotkaną osobę, i hakuj, infiltruj oraz walcz, aby odzyskać stojący na skraju upadku Londyn. Rekrutuj i graj jako dowolny mieszkaniec miasta posiadający unikatową historię, osobowość oraz zestaw umiejętności. Hakuj uzbrojone drony, wysyłaj do akcji pająkoboty i pokonuj wrogów dzięki maskowaniu przy użyciu rozszerzonej rzeczywistości. Odkrywaj ogromny świat londyńskiej miejskiej dżungli pełen słynnych zabytków i ciekawych rozrywek dodatkowych. Pójdź ze swoim ruchem oporu o krok dalej i walcz u boku znajomych w nowych misjach w trybie online.