Wired Italian Adventure Bundle
Wired Productions przedstawia dwie zachwycające gry przygodowe od czołowych niezależnych włoskich studiów. Przygoda czeka! Odkryj przeszłość w szpitalu psychiatrycznym Volterra w grze „The Town of Light” i zmierz się z nieznanymi zagrożeniami na pokładzie pływającej naukowej utopii Nikoli Tesli w grze „Close to the Sun”. The Town of Light: Wciel się w Renée, szesnastoletnią dziewczynę, która cierpi z powodu objawów choroby psychicznej i poszukuje odpowiedzi na wiele pytań dotyczących swojej przeszłości, odkrywając miejsce, w którym spędziła dzieciństwo. Close to the Sun: Daleko na terenie wód międzynarodowych Helios Tesli stoi w miejscu. Rose Archer wkracza na pokład naukowo-badawczej utopii w poszukiwaniu swojej siostry i wkrótce odkrywa, że nie wszystko jest takie, jak się wydaje. Na wejściu widnieje pojedyncze słowo... KWARANTANNA!