World of Warships: Legends — Rozruchowa ósemka
Panuj na falach z japońskim niszczycielem premium Tachibana oraz zestawem wszystkiego, co niezbędne każdemu śmiałemu Dowódcy! Zestaw zawiera: - Japoński niszczyciel premium II poziomu Tachibana - 7 dni konta premium - 15 Rozkazów awansu - 20 kamuflaży Cesarska Marynarka Wojenna Japonii - 20 Standardowych doładowań PD okrętu - 20 Standardowych doładowań kredytów - 20 Standardowych doładowań PD dowódcy - 20 Standardowych doładowań ogólnych PD - 20 Standardowych doładowań bitewnych - 1 000 000 kredytów - 25 000 globalnych PD Jeśli posiadasz już okręt Tachibana w swojej kolekcji, otrzymasz rekompensatę w postaci 1 500 000 kredytów. Część zawartości, jak doładowania, PD dowódcy, kamuflaże itp., stanie się widoczna dopiero po osiągnięciu pewnego poziomu konta w grze. Pamiętaj również, że część zawartości takiej jak okręty, stałe kamuflaże, kontenery i flagi, a także symbole naszywek i bazy można wykorzystać tylko na platformie, na której dokonano zakupu. Ten zestaw DLC można zdobyć tylko raz.