Buffet Boss
Wejdź do dynamicznego świata Buffet Boss, gdzie nie tylko gotujesz – ale budujesz kulinarne imperium! Zacznij jako skromny przedsiębiorca i wspinaj się po szczeblach kariery, by stać się najlepszym szefem kuchni, barmanem i menedżerem. Wraz z rozwojem restauracji rosną także wyzwania. Dbaj o zadowolenie klientów, radź sobie z przepełnionymi salami i upewnij się, że twój zespół zawsze działa na najwyższych obrotach. Im większy odniesiesz sukces, tym więcej napotkasz przeszkód – ale z odpowiednią strategią zdominujesz całą branżę! Funkcje: ● Przygotuj różnorodne, pyszne dania i orzeźwiające napoje! ● Obsługuj gości szybko i dbaj o nieskazitelną czystość restauracji! ● Szkol personel do perfekcji i ulepszaj sprzęt kuchenny ● Rozbuduj restaurację, aby stała się największą i najlepszą w mieście! Udowodnij swoje umiejętności, pokonaj wszystkie wyzwania i zostań Buffet Boss!