Buffet Boss: Rolling Sushi
Do miasta zawitała zupełnie nowa restauracja sushi – czas zanurzyć się w ekscytujących wyzwaniach! Funkcje: - Opanuj sztukę pysznych rolek sushi niczym profesjonalny mistrz - Przygotowuj orzeźwiającą bubble tea, po którą klienci będą wracać - Korzystaj z taśmociągu, by sprawnie obsługiwać gości i utrzymać płynność serwisu - Rozszerzaj restaurację i zostań najlepszym miejscem do jedzenia w mieście! Podejmij wyzwanie, zbuduj reputację i zostań prawdziwą sensacją sushi i bubble tea!