Vampire Crawlers: The Turbo Wildcard from Vampire Survivors
W mrocznym świecie rozpoczyna się nowa przygoda. Eksploruj światy, zdobywaj nowe poziomy, zabijaj potwory. Odnajduj skarby. Twórcy Vampire Survivors, trzykrotnie nagrodzeni BAFTA, prezentują Vampire Crawlers: The Turbo Wildcard! Gra przenosi dreszcz emocji i budowanie napięcia z VS do tej hiper-turowej karcianej demolki z elementami roguelite. Buduj potężne talie, odkrywaj znane lochy z nowej perspektywy i zagrywaj kombinacje kończące świat. Graj powoli i strategicznie lub zagrywaj karty w turbo tempie — wynik zawsze będzie precyzyjny. Nazywamy to hiper nie bez powodu! O czym jest ta gra? Turowe szaleństwo z efektem kuli śnieżnej! Zagrywaj karty według rosnącego kosztu many, by aktywować kombosy — każdy kolejny krok wzmacnia działanie następnej karty. Używaj Dzikich kart, by wydłużać sekwencje i sprawdź, jak daleko zajdziesz: 10, 20, 30… a może osiągniesz nieskończoność? Twoje tempo, twoje zasady! Myśl strategicznie i graj z głową albo zagrywaj karty w turbo tempie: system nadąży za tobą. Nazywamy to hiper nie bez powodu! Buduj talię! Zdobywaj doświadczenie i kolejne poziomy, by otrzymać nowe karty. Uderzaj w skrzynie, by otrzymać klejnoty i wzmocnienia. Rozwijaj broń i przyzywaj ocalałych, by wywołać lawinę efektów, która zagwarantuje ci zwycięstwo. Odkrywaj! Eksploruj wielopoziomowe lochy pełne czegoś niespotykanego w Vampire Survivors, a mianowicie działających ścian. Odkrywaj przeróżne unikalne skarby i sekrety. Chwyć łopatę, by przekopać się do następnego piętra… może tym razem trafisz do nieba! Podstawowe wskazówki: Wypróbuj różnych Pełzaczy — każdy z nich zmienia twoją talię. Odwiedź wioskę po każdej rozgrywce i nie zapomnij kupić Wzmocnień. Zagrywaj karty według rosnącego kosztu many, by aktywować kombosy.