Double Kick Heroes
Double Kick Heroes to połączenie strzelanki z rytmiczną rozgrywką! Tryb fabularny Musisz przetrwać podróż autostradą do piekła, zabijając potwory ze swojego wystrzałowego Gundillaca! Przemierz 30 poziomów totalnego obłędu i uwolnij się z tego koszmaru! Tylko potęga metalu zdoła ocalić twój zespół! Tryb arcade Rzuć się w szalony wir akcji i graj w rytm swoich ulubionych kawałków w grze. Cechy gry - Sprzedawaj zombiakom podwójne kopy z odjechanym metalem w tle! - 30 wyjątkowych utworów metalowych z*******ej jakości autorstwa legendy gier komputerowych ORAZ kompozytora muzyki metalowej. - Odblokuj nowy sprzęt i podrasuj swojego Gundillaca. - Inspirowane stylem Rodrigueza tło fabularne o dziwnych kolesiach i laskach żyjących dla seksu, prochów i heavy metalu. - Wybuchy, buntownicy, uzbrojeni bandyci, nieumarli, piraci drogowi, obłęd, apokalipsa. Ruszysz w trasę, mając furię za drogowskaz? - Jedyna taka, z******cie fajna gra w rytmie rocka i metalu. Czegóż chcieć więcej?!