Przygotuj się na dwa wyjątkowe logiczne wyzwania w jednym niesamowitym cyfrowym zestawie! Opanuj oparte na fizyce umiejętności jazdy w Do You even Forklift?, zwariowanej, inspirowanej stylem Ghibli przygodzie, w której rozwiązujesz zagadki za pomocą eleganckiego japońskiego wózka widłowego. Następnie odbij kartę w Before Exit: Supermarket, pełnym napięcia symulatorze chodzenia z elementami roguelike, w którym musisz skrupulatnie posprzątać i zamknąć sklep przed powrotem do domu. Kup ten zestaw już dziś i płynnie przełączaj się między beztroskim motoryzacyjnym chaosem a nastrojową tajemnicą w miejscu pracy, kiedy tylko zechcesz.