ASTRONEER: Evolution Edition
The Astroneer: Evolution Edition zawiera podstawową grę i liczne darmowe aktualizacje (takie jak Tryb Twórczy, Wieści Ksenobiologiczne, Aktualizacja Torów, Przebudzenie i nie tylko!!!), a także zestaw Evolution obejmujący ekskluzywny kombinezon Evolution oraz pewną liczbę QBITÓW, dzięki którym będziecie mogli zadbać o odpowiedni wygląd swojego astronauty, gdy tylko wylądujecie na Sylvie.