Sniper Elite 4
Odkryj niespotykaną swobodę w największej i najbardziej zaawansowanej grze snajperskiej osadzonej w realiach II Wojny Światowej. Czekają na Ciebie taktyczne potyczki z perspektywy trzeciej osoby, różne tryby rozgrywki i epickie strzały z dystansu na gigantycznych mapach, na których będziesz wyzwalać Włochy z rąk faszystów. Akcja gry Sniper Elite 4 rozgrywa się po wydarzeniach z wielokrotnie nagradzanej poprzedniej części. Gracze będą mieli okazję zwiedzić piękny Półwysep Apeniński — od skąpanych w słońcu miasteczek na wybrzeżu Morza Śródziemnego przez prastare lasy i górskie doliny do gigantycznych budowli nazistów. Tajny agent i strzelec wyborowy Karl Fairburne musi walczyć u boku dzielnych mężczyzn i kobiet z włoskiego ruchu oporu, aby zwalczyć nowe, przerażające niebezpieczeństwo zagrażające planowanej ofensywie alianckiej w Europie. ROZLEGŁA KAMPANIA Na ogromnych mapach znajdziesz setki wrogów, pojazdów i wysokich rangą oficerów nazistowskich, na których będziesz polować w trakcie wielu godzin emocjonującej rozgrywki. Samodzielnie szukaj dróg do wykonania zadań, odkrywaj nowe stanowiska snajperskie i znajduj ukryte misje poboczne, przedmioty do zebrania i nie tylko! NAGRADZANA MECHANIKA SNAJPERA Poznaj zasady balistyki, które stały się wyznacznikiem jakości dla całego gatunku gier. Jako snajper musisz brać pod uwagę wiatr, grawitację i bicie serca, aby oddawać celne strzały na odległość setek metrów. BOGATY ARSENAŁ Dzięki imponującemu wachlarzowi kultowych karabinów snajperskich, pistoletów, pistoletów maszynowych, broni ciężkiej, pułapek, granatów i materiałów wybuchowych z okresu II Wojny Światowej bez problemu poradzisz sobie w każdej sytuacji bojowej. SZEROKIE MOŻLIWOŚCI DOSTOSOWYWANIA Popraw swoją skuteczność na polu walki, ulepszając umiejętności i poprawiając współczynniki broni, takie jak powiększenie celownika optycznego, prędkość wylotowa czy stabilność. Twórz i modyfikuj własne zestawy wyposażenia dopasowane do każdej akcji. SPRAWNE PRZEMIERZANIE MAPY I LIKWIDOWANIE WROGÓW Przemierzaj rozległe mapy, wspinając się, zwisając, starając się utrzymać równowagę i skacząc. Likwiduj wrogów i wymierzaj zabójcze ciosy zza zasłony, zwisając z gzymsów i nie tylko! WIDOWISKOWE RENTGENOWSKIE UJĘCIA ZABÓJSTW Znane z serii Sniper Elite rentgenowskie ujęcia zabójstw powracają w nowej odsłonie. Oglądaj swoje najbardziej imponujące ataki wręcz i zabójstwa przy użyciu wybuchowych pułapek z przerażającą szczegółowością. TAKTYCZNY TRYB KOOPERACJI Rozegraj całą kampanię w trybie online z innym graczem lub wypróbuj specjalne tryby kooperacji dla maksymalnie 4 graczy. PASJONUJĄCY TRYB DLA WIELU GRACZY Zobacz, jak techniki snajperskie będące wizytówką serii Sniper Elite sprawdzą się w niepowtarzalnym trybie rywalizacji dla maksymalnie 12 graczy w 7 trybach na 6 specjalnie zaprojektowanych mapach. Po premierze gry planowane jest wydawanie kolejnych trybów i map!